Tuesday, March 10, 2009

Out To Nowhere

Assalamu'alaikum,

Selesai juga ronbun. Maka cukuplah syarat untuk aku tamatkan pengajian di Akita Kosen. Kini aku cuma menantikan hari untuk majlis graduasi.

Sekarang aku berada di bilik b302. Bercuti sambil bertugas dan belajar secara tidak rasmi. InsyaAllah bulan hadapan akan berpindah sekolah dan tempat tinggal. Tapi aku masih belum berjaya mendapatkan rumah sewa. Moga semuanya lancar.


Akebono (klik)



Di toudai


fune

Akan bersambung jika berkemampuan dan berkesempatan. InsyaAllah.

Tsutzuku...

nota sisi;
1) ronbun = tesis
2) toudai = rumah api
3) fune = kapal
4) tsutzuku = bersambung

5 comments:

asuhara sue said...

omedetooo.
gambatte untuk cari rumah sewa baru!

muhriz rahmat said...
This comment has been removed by the author.
muhriz rahmat said...

terima kasih naim. Saya fikirkan kawan seMesir saya tadi. Berpindah di mana tu?

nbo_3 said...

Pindah ke selatan sikit.

Sebut pasal Mesir, kawan saya dua orang ada datang mesir awal bulan ni. Mungkin Muhriz ada jumpa mereka.

nbo_3 said...

asuhara: Thanks again.

Alhamdulillah dah jumpa dah rumah sewa.