Thursday, June 12, 2008

Salam

Assalamu'alaikum,

Hampir tiga minggu aku tak update. Maaf kerana membiarkan blog ni makin berhabuk.  saikin banyak juga perkara yang berlaku di Malaysia.  Kat Jepun pun ada je berita yang pelik.  Dua hari lepas aku ke satu tempat nama nagaoka atas urusan rasmi yang agak penting. Urusan apa tu? Tengokla macam mana. Mungkin aku akan tulis dalam entri yang akan datang. Atau mungkin tidak.

Gambar keretapi lagi(sorry takde modal lain), masa nak bertolak ke nagaoka. Nama keretapi ni Inaho. Sejenis tokkyuu densha.

Aku update lagi nanti bila ada mood. Harap dapat tulis sesuatu yang lebih bermanfaat. Tsutzuku..

nota sisi:
1) saikin = recently, sejak kebelakangan
2) tokkyu = limited express(tak berhenti di semua stesyen)
3) densya = keretapi(elektrik)

3 comments:

asuhara sue said...

naim-kun

jgn paksa diri..
have a nice day!

Anonymous said...

assalammualaikum,

Hari ni saja2 nak lepaskan rindu kat naim. Sebab naim takdak, maka saya lepaskan rindu dekat blog die. Jalan tgk blog. Banyak perubahan dalam penulisan.

Naim semakin hebat dalam menulis, lebih ilmiah. Teruskan dengan style lama dengan info dari Jepun, upgrade dengan penulisan yang memberi kesan kepada iman para pembaca.

Banyak kena belajar dari blog naim ni. Sungguh rajin menulis dengan idea. Teruskan usaha!

nbo_3 said...

asuhara: 39(it means thank you)

samuraisyahid: Ni kalau zaujah baca dia tak marah ke hehe. Harap dapat jumpa samuraisyahid nanti, insyaAllah.