Sunday, June 17, 2007

Assalamu'alaikum...

Pertama sekali nak ucap terima kasih sebab sudi jenguk blog aku yang tak seberapa ni. Aku tak pandai sangat menulis dan menyusun ayat.

Tujuan aku tulis blog nak kongsi pengalaman hidup kat negara matahari terbit. Dan nak isi masa lapang. Sebenarnya semenjak aku tutup akaun friendster bosan la jugak. Nak cuba benda baru r... dan atas dorongan member best aku di france.saudara amir...

InsyAllah selagi ada idea dan cerita yang nak dikongsi. Aku akan terus menulis. Tak pasti sampai bila boleh bertahan. Mungkin bila dah balik Malaysia atau bila dah kerja... dah tak ada kelapangan nak menulis. Tapi aku akan pastikan blog ni sentiasa dikemaskini.. InsyAllah. Selagi terdaya la...

Teguran dan komen anda sangat diharapkan dan dihargai. Boleh bagi semangat untuk menulis. And btw, title blog ni... orenojinsei. Dalam bahasa melayu bermaksud 'kehidupanku'. Penat jugak memikirkan tajuk yang best... tapi tak terfikir jugak... pilih yang simple je lah. till next time...

8 comments:

Abang Am said...

waalaikummusalam. hehe slamat memulakan blog. ingat pesan aku.. tak update salu pun takpe. janji istiqamah n sistematik. 2 mggu skali ke. 1 mggu skali ke.ehe

ok2. jgn ko tutup plak blog ni cam fenster tu udahla.ehe.slamat slamat

lrh said...

Assalamu'alaykum Naim..
tahniah ye, satu permulaan yg cukup memberangsangkan..ehe..=)

nbo_3 said...

amir- terimas... ok aku ingat pesan ko.. biar slow asalkan lama..

zahrah- mcm kenal je ni... cik zahrah ade blog? kalo ade bley la kongsi.. hehe

mashimaro said...

yeyy!!naim ade blog...hehe
ley gak tau cite...
kalo nk ym payah smcm je..
at least kat cni tau la p'kembangan @ pengecutan naim..haha

selamat menulis...=)

CAHAYAHIDUPKU said...

salam naim-kun...

huhu..da de blog da..baguih2..leh tau perkembangan jepun yg ak cintai..haha

Abang Am said...

uhuk uhuk. bdk dua org kat atas ni rasanya datang dari blog aku. keh3

nbo_3 said...

mashimaro- thx. InsyAllah sekali skala aku update.

Yati- ada rezki datang la sini huhu.

Amir- yeke.. hehe thank you. aku baru habih exam. Ko tak lama lagi dah nak balik peranchis kan...

Unknown said...

wa'alaikumsalam...

awat x habaq awai2 kata ada blog? haha... tajuk biar ringkas tapi BERMAKNA~